vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

Az egészséges táplálkozást előnyben részesítő embereknek készülnek, új konyhatechnikai eszközök alkalmazásával, minőségi alapanyagokból, a zöldségek újszerű párosításával, hagyományos sűrítési eljárások kiiktatásával.

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

VEGÁN  étkezés egyáltalán nem tartalmaz semmiféle állati terméket.  (hús, tejtermék, tojás, méz). 

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

VEGETÁRIÁNUS  ételeink összetevői: zöldségek, gyümölcsök, gombák, tejtermékek, hüvelyes növények, gabonafélék, olajos magvak, fűszerek, zöldfűszerek, növényi zsírok, olajok.

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

SZEMI VEGÁN étkezés: alkalmanként halat, csirkét fogyasztanak. Tejterméket és tojást rendszeresen. 

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

REFORM ÉTELEINK összetevői: a vegetáriánus ételek összetevőin kívül borjú-, bárány-, csirke-, nyúl- és vadhúsok, valamint édesvízi- és tengeri halak, a tengergyümölcsei.

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

Ételeink csökkentett só-, szénhidrát- és zsírtartalmúak, ezért SZÍV-ÉS ÉRRENDSZERI BETEGEK, CUKORBE- TEGEK ÉS FOGYÓKÚRÁZOKis fogyaszthatják

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

Egyéb táplálkozási szokásokhoz, allergia vagy ételérzékenységhez igényre szabottan alkalmazkodunk. (LAKTÓZ-, GLUTÉN ÉRZÉKENYEK, EMÉSZTÉSI PROBLÉMÁVAL KÜZDÖK.)

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

SPORTOLÓKNAK a reform menüt ajánljuk, mert étrend kiegészítők nélkül is kiegyensúlyozott, változatos táplálkozást biztosítunk számukra. Értékes fehérje források, mint  p.l: borjú-, bárány-, vad húsok, halak, tejtermékek, tojás, valamint sokféle nyersanyagból kialakított étrend a szervezetük számára biztosítja a szükséges vitaminokat, ásványi anyagokat.

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

TERHES- ÉS KISMAMÁK táplálkozásában nagyon fontos a megfelelő mennyiségű állati- és növényi fehérje bevitel, a napi legalább háromszori étkezés, ami tartalmazza a magas rosttartalmú növényeket (zöldségek,teljes kiőrlésű gabonák). Megfelelő vitamin tartalmú gyümölcsök, elegendő mennyiségű szénhidrátok, növényi olajok és az olajos magvak magas ásványi anyag- és fehérje tartalmuk révén még kiváló nassolni valók is


vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü, fitt menü

 

A fitt menüsor ételeit ajánljuk mindazoknak, akik az egészséges és tudatos táplálkozásra törekednek, sportolnak, súlyt szeretnének veszíteni, vagy megtartani. Az ételsorok a minőségi és kiegyensúlyozott tápanyag bevitelre épülnek, változatosak

Kiegészítő javaslat a fitt menüsor mellé:

- a fitt menüsor napi 3 étkezése (reggeli, ebéd, vacsora) mellett javasolt még két kis étkezés egy tízórai és uzsonna beiktatása. A napi 5 étkezés fontos a vércukorszint stabilizálása és az anyagcsere megfelelő működése miatt.
További táplálkozási tanácsokat, fitt tízórai és uszonna ötleteket a FittAnyu életmód blogon és fitten-pozitívan weboldalon talál:

reggeli, ebéd, vacsora

reggeli, ebéd, vacsora

 

- fogyasszunk naponta legalább 2,5 liter szénsavmentes vizet.

- a fitt menü ételeinek fogyasztása mellett javasolt hetente legalább 3 alkalommal mozgás beiktatása a mindennapokba.
Ehhez otthoni edzésprogramokat, edzésvideókat a FittAnyu életmód blogon és a Fitten-pozitívan Facebook oldalon talál:

http://www.fitten-pozitivan.com/blog/

https://www.facebook.com/FittenPozitivan/videos

Kiszállítási területeink:

vegetáriánus menü, reform menü, vegán menü

Ételeink adagmennyisége:
- Levesek:
4,0 dl
- Főzelékek:
35 dkg
- Tészták:
35 dkg
- Húsok, halak:
szelet 10-12 dkg
(elkészítés után):
feltét 7-8 dkg
- Krémek:
10 dkg
- Vacsora:
20 dkg